Gołdap, 30.10.2019r.
Dane Zamawiającego
RCM Sp. z o.o.
Zatyki 7B, 19-500 Gołdap
NIP: 847 161 65 78
REGON: 365668809
Zapytanie ofertowe – Rozeznanie rynku dotyczące zamówienia na świadczenie usług związanych z wykonaniem opracowania projektu wykonawczego (złożeniowego) przyczepy RCM Clever Turtle sporządzone zgodnie z z art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015r. poz.2164 z późn. zm.) oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020.
1. ZAMAWIAJĄCY
RCM Sp. z o.o.
Zatyki 7B, 19-500 Gołdap
NIP: 847 161 65 78
REGON: 365668809
Osoba do kontaktu: Krzysztof Świtaj – 696 024 285,
Justyna Świtaj – 660 244 795.
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie prowadzone jest w trybie Zapytania ofertowego – Rozeznania Rynku (zwanego Zapytaniem), zgodnie z Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 – 2020 oraz warunkami określonymi w niniejszym Zapytaniu. Ogłoszenie o zamówieniu opublikowano na stronie internetowej Zamawiającego.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z wykonaniem opracowania projektu wykonawczego ( złożeniowego) przyczepy RCM Clever Turtle – hybrydowe przyczepy budowlane. Kody CPV: 71320000-7 – Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji zawarte zostały w załącznikach do Zapytania ofertowego – Rozeznania Rynku w
szczególności w załączniku nr 2 – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Podstawą określenia zakresu prac projektowych jest projekt numeryczny uniwersalnej przyczepy budowlanej. Jako dokument pomocniczy mający na celu ułatwienie przygotowania oferty Zamawiający udostępni na prośbę Oferenta Koncepcję wykonaną przez pracownika spółki RCM. Niniejszy projekt dotyczy wprowadzenia na rynek nowego, innowacyjnego produktu – uniwersalnej przyczepy budowlanej RCM Clever Turtle. Produkt to hybrydowe połączenie lawety do przewozu kompaktowych maszyn budowlanych, wywrotki hydraulicznej oraz przyczepy do przewozu kruszyw i materiałów budowlanych.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin składania ofert: 13.11.2019r.
Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 30.11.2019 r.
5. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
Oferta na załączonym formularzu ofertowym powinna być dostarczona w formie pisemnej lub elektronicznej w języku polskim. Dopuszczamy formę elektroniczną (skan wypełnionego i podpisanego formularza ofertowego) wysłana na adres maszyny.rcm@gmail.com lub pocztą na adres Zamawiającego z dopiskiem „Oferta do „ Zapytania ofertowego – Rozeznanie rynku dotyczące zamówienia na świadczenie usług związanych z wykonaniem opracowania projektu wykonawczego ( złożeniowego) przyczepy RCM Clever Turtlej” do dnia 13.11.2019r. Oferta powinna zawierać ceny jednostkowe poszczególnych części wyrażone w PLN netto i brutto oraz termin realizacji. Oferent nie może wycofać i wprowadzić zmian w ofercie po upływie ostatecznego terminu składania ofert.
6. POROZUMIEWANIE SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI
Wykonawcy mogą zwracać się pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (email) do Zamawiającego, telefonicznie o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
7. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
Wykonawca w przedstawionej ofercie winien zaoferować cenę ryczałtową kompletną, jednoznaczną, ostateczną i stałą. Wykonawca nie może samodzielnie zmieniać i wprowadzać dodatkowych pozycji do formularza oferty. Wykonawca zobowiązany jest do podania ceny, zgodnie z formularzem oferty, za całość przedmiotu zamówienia, jak również wskazać ceny jednostkowe.
8. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamówienie będzie rozpatrywane zgodnie z podanym powyżej schematem.
9. WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia jest możliwa, jeżeli dotrzymanie dotychczasowego terminu jest niemożliwe z przyczyn nieleżących po stronie wykonawcy. W tej sytuacji składa on do zamawiającego na minimum 5 dni przed upływem terminu odpowiedni wniosek o jego zmianę wraz z udokumentowaniem przyczyn.
10. LISTA DOKUMENTÓW/OŚWIADCZEŃ WYMAGANYCH OD WYKONAWCY
11. WYKLUCZENIA
Z udziału w postępowaniu wykluczone są podmioty powiązane osobowo i kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
12. ZAŁĄCZNIKI.
Приглашаем к сотрудничеству всех деловых партнеров, которые ищут надежные, высококачественные услуги ЧПУ, а также солидного и надежного подрядчика.